Toerist uitgehangen - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Priscilla Groeneweg - WaarBenJij.nu Toerist uitgehangen - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Priscilla Groeneweg - WaarBenJij.nu

Toerist uitgehangen

Door: Priscilla

Blijf op de hoogte en volg Priscilla

16 November 2013 | Verenigde Staten, Miami

Hello

Even weer een verslag vanuit Miami aangezien we een jetlag hebben waren we allemaal al lekker vroeg wakker uurtje of 5 best wel vroeg voor op de vakantie dus we zijn lekker lui in bed blijven liggen tot dat het tijd was om te eten we zijn naar een tent geweest die 24/7 open is hoe geweldig is dat het eten was tja net als in heel Amerika lekker veel en lekker vet haha maar was wel lekker daarna zijn we naar de Everglades National Park geweest wat is dat een ongelofelijke mooi gebied echt onvoorstelbaar we zaten lekker vooraan en aan de zijkant van de airboat echt geweldig zo boot hihi daar gingen we mee opzoek naar de krokodillen het waren der niet zo heel veel maar we hebben ze gezien echt super was dat daarna gingen we nog naar een show en ging die man beetje spelen met de beesten toen mochten we voor 3dollar met een kleine baby krokodil op de foto was echt super schattig zo kleine daarna gingen we nog een bustocht doen was wel interessant allemaal maar het duurde te lang en was te beetje saai en zooooooo warm in die bus niet normaal die man had de kachel aangezet dat was niet normaal dus gelijk een sauna der bij gehad

daarna gingen we even ons opfrissen en nog de stad in Carla wou graag naar de victoria Secret winkel en ik wou toch nog even een kijkje nemen bij Miami ink. En aangezien die een straat verder lag dan ons hotel gingen er daar eerste heen toen we daar aankwamen zag ik yoji ik wilde zo graag een foto maja dan ben ik echt een schieters haha dus de rest zij nu kan het straks niet meer en wij gaan gaan nou ik volle moed naar binnen en waar bleef de rest? Die kwamen achter mij meter of 2 verder zo voelde het dus ik vragen of die op de foto wou en hij zij gelukkig jaa was zo blij hihihi daarna gingen we naar Victoria Secret voor Carla en verder nog lekker bij de winkels gekeken daarna zijn ilma , Ingrid en audrey naar een shopping mal geweest en Carla Ruud en ik lekker een drankje gedaan in de stad lekker een cocktail gedronken met me tante en Ruud lekker aan de bier.

vandaag gaan we de auto halen een lekkere dikke vette auto dus dit wordt de mooiste auto rit voor Ruud en gaan we een roadtrip doen naar de key west en onderweg lekker stoppen om weer de toerist uit te hangen hopelijk hebben we daar ook internet zodat ik ook daar me verslag kan doen

Groetjes en xxx van ons

  • 16 November 2013 - 12:22

    :

    Zo weer een hele beleving! Hoe was de Victoria secret winkel? Ik vond hem in New York tegenvallen. En verder lees ik veel shoppen, dus vandaag gaan Jeroen en ik ook even shoppen voor onze kleine man. Is Ilma nog naar Bob Marley mueseum geweest of is dat in een andere plaats?

    Veel plezier!

    Xxx Stefanie

  • 16 November 2013 - 12:25

    Priscilla Groeneweg:

    Hoi hoi

    ja was wel een super mooie winkel hoor alleen een sagerijn achter de kassa hahahah nee we waren pas laat terug van de everglades Miss even vandaag kijken voor de naar key west rijden

    Xxxx

  • 16 November 2013 - 14:38

    Paul:

    leuk om alles te lezen. Wat een mooie reis..
    Zoveel verschillende dingen is toch wel heel erg leuk...
    En? Ingrid ook nog bij de Victoria Secret geweest??? :)
    heel veel plezier allemaal!!!!
    Paul

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Priscilla

Actief sinds 05 Nov. 2013
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 7193

Voorgaande reizen:

14 November 2013 - 09 December 2013

waanzinige mooi reis met me familie <3

Landen bezocht: