nog paar dagen!! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Priscilla Groeneweg - WaarBenJij.nu nog paar dagen!! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Priscilla Groeneweg - WaarBenJij.nu

nog paar dagen!!

Blijf op de hoogte en volg Priscilla

11 November 2013 | Nederland, Rotterdam

nog een paar dagen is het zover druk bezig met alles wassen en strijken en me koffer klaar maken wel moeilijk omdat je niet al te veel kilo's mag meenemen hihi drukke dagen voor de boeg woensdag nog 1 dagje werken en dan gaat de reis beginnen ik kan niet wachten om lekker van elke moment te gaan genieten!!!

Grt Priscilla

  • 12 November 2013 - 15:13

    Audrey Nederpel:

    nog 2 nachtjes slapen :)

  • 12 November 2013 - 15:18

    Priscilla Groeneweg:

    yes yes yes ik kan niet wachten morgen nog dagje werken met ze alle en dan vakantie tijdddddddddd

  • 12 November 2013 - 21:46

    Nacida:

    hee moppp!!!
    heel veel plezier en ik ga je missen:(

    wel kaartjes sturen he!!
    zal je zo nog het adress van het nieuwe huis geven!
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

Priscilla

Actief sinds 05 Nov. 2013
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 7194

Voorgaande reizen:

14 November 2013 - 09 December 2013

waanzinige mooi reis met me familie <3

Landen bezocht: